SOM

CIMG5074

Persones sensibles i compromeses amb el desenvolupament individual i col·lectiu de la nostra societat.

Gent inquieta, que ens ocupem d’aquells elements essencials que alimenten una bona salut, entesa com l’estat natural dels éssers vius que respecten el procés vital propi i aliè.

Apostem por la col·laboració individual i d’organitzacions com eix fonamental de la nostra acció professional, una actitud que facilita la construcció compartida de l’activitat a desenvolupar, generant qualitat, experiència i versatilitat, obrint oportunitats a la creació de vincles i nous reptes.

Entenem l’Educació com un procés d’acompanyament al creixement personal des de l’autoconeixença i l’optimització de les virtuts i habilitats individuals i col·lectives. Promovem la generació d’espais de trobada on treballar la gestió emocional i situar l’actitud davant el conflicte com element essencial pel procés de canvi.

Procurem cuidar, des de la mirada i escolta respectuosa, per acompanyar persones i equips.


Isaac Uyà Garsot – Pedagog social

Col·legiat 1435

Llicenciat en Pedagogia, Postgrau d’especialista en participació i comunicació. Format en acompanyament emocional, teatre de l’oprimit i sistèmica, treballo amb metodologies en base a la pràctica reflexiva, a través del joc i la dinàmica. Centro l’experiència professional en els àmbits social i educatiu, desenvolupant funcions de gestió d’equips professionals, disseny, planificació i desenvolupament d’activitats i programes orientats a joves, assessorament en polítiques públiques i docència. Desenvolupo tasques de pedagog dins del centre escolar atenent a la diversitat, acompanyant processos d’aprenentatge d’alumnes i a les seves famílies, així com assessorant al claustre de mestres i professors/es en matèria pedagògica, a fi d’optimitzar la funció educativa del centre i cuidar el benestar dels seus protagonistes. Director i cofundador de l’associació TOTORA, especialitzada en acompanyament de processos des de l’assessorament, la formació, la teràpia i la investigació-acció educativa.


Esther Planas Hortal – Psicòloga Psicoterapeuta Humanista

Col·legiada 15151

Llicenciada en Psicologia, Màster en Psicoteràpia Humanista Integradora i Diploma d’Estudis Avançats del Doctorat en Psiquiatria i Psicologia Clínica a la UAB. Formada en Teatre Terapèutic, Teatre Social i Fotografia Social. Actualment treballo acompanyant processos de creixement personal i de criança des d’un prisma sistèmic i integral, tant en l’àmbit educatiu com terapèutic. Formo part de l’equip psicopedagògic de l’Escola Grèvol realitzant orientació i assessorament a l’equip directiu, claustre de mestres, alumnes i famílies. Treballo amb una mirada holística i creativa des del vincle humà per fomentar la millora en la qualitat del procés d’ensenyament-aprenentatge, el benestar dels alumnes en la seva vida escolar, la gestió assertiva del conflicte i la generació d’espais que permetin el desenvolupament de l’essència de cada alumne. A nivell terapèutic, integro diferents models i tècniques que he anat experimentant al llarg dels anys, i que a partir d’un apropament des de la presència, l’acceptació i el respecte per el ser i sentir de cadascú, és el que em permet trobar formes eficaces per ajudar als nens i famílies a suavitzar alguns moments difícils dels passatges que se’ns presenten a la vida.